Prinși de mînă! Renato Usatîi a demascat minciunile posturilor de televiziune a lui Plahotniuc

22 Decembrie 2016 461

“Televiziunile lui Plahotniuc au postat o înregistrare a conversației mele cu Ana Ursachi, confiscată din apartamentul său în timpul unei percheziții ilegale. Titlul arată așa: “Câți bani cere Jurnal TV de la Usatîi pentru a-i promova minciunile”, a scris Renato Usatîi într-o postare pe Facebook, ca răspuns la o nouă porție de calomnie împotriva lui Usatîi, difuzate pe posturile de televiziune a lui Plahotniuc.


“Televiziunile lui Plahotniuc au postat o înregistrare a conversației mele cu Ana Ursachi, confiscată din apartamentul său în timpul unei percheziții ilegale. Titlul arată așa: “Câți bani cere Jurnal TV de la Usatîi pentru a-i promova minciunile.”

Înregistrarea a fost făcută la 23 decembrie 2014, la 3 săptămâni după ce Partidul “Patria” a fost eliminat din alegeri, discutându-se despre angajamente valabile pentru campania electorală.

Toate contractele cu canalele TV sunt legale. Conversația face referire la un abonament (se și pronunță acest cuvânt). Acest abonament mi se părea prea scump, așa cum i-am spus și Anei Ursachi. Se vorbește despre o propunere venită în primăvară, înainte de campanie. Se menționează și despre alte canale: 3200 de euro pe lună – RTR-Moldova, 8.000 € – la ProTV.

Da, noi am plătit toate aceste canale, așa cum au făcut și alte partide, pentru publicitate, din fondul electoral. Chiar și verificările procurorilor lui Plahotniuc pot să dovedească acest lucru.

De altfel, Prime și Publika sunt cele mai scumpe. Monopolul Casa Media face minuni, iar Consiliul Concurenței nu intervine. Pentru că toate se află în mâinile aceluiași proprietar.

În ceea ce privește promovarea minciunilor, canalele Plahotniuc la acest capitol nu au concurență. Este interesant, totuși, că minciunile nu-l ajută pe șef, să crească măcar un pic în rating, el fiind urât pe merit de întreaga țară. Pentru a le menține, Plahotniuc a monopolizat toată piața de publicitate, dar mai și pompează în ele bani furați de la popor.

Înregistrarea durează 17 minute. Aș zice că aceasta îi compromite chiar pe Plahotniuc și Publika TV, dar acest lucru deja este imposibil, pentru că duhoarea pe care o emană aceștia este deja insuportabilă.

Cum a fost posibil ca această înregistrare să ajungă la Publika? De asemenea, este clar pentru toată lumea. Procuratura, Ministerul de Interne, instanțele de judecată, Publika, Prime, Canal 3, alte structuri și instituții, toate lucrează în Moldova pentru o singură persoană.

Acesta este finalul integrării europene a țării, care a fost considerată la început “poveste de succes.” Iar asta vizează direct Occidentul. Cu sprijinul UE și SUA în Moldova s-a construit o adevărată dictatură de hoți și bandiți. Iar ceea ce discutăm în această conversație cu Ana Ursachi este o dovadă în plus a acestui lucru. Eu vorbesc cu un avocat despre protecția prizonierilor politici, cărora le-au fost fabricate dosare.

Eu nu înțeleg, din ce motive, altele decât din încercarea de a mă certa cu Ana Ursachi, Publika a postat asta!? Ei au vrut ca oamenii să audă încă o dată cum „pro-europeana” putere din Moldova își urmărește adversarii? Cum oamenii chiar și atunci, în 2014, se tem să vorbească la telefon. Cum au încercat au încercat să-mi interzică să particip și la alegerile locale? Mulțumesc, dar despre aceste lucruri și așa știe toată lumea”.